Thursday, July 19, 2012

Våldtäktsimmunitet, eller sneda perspektiv på våldtäktsoffer.

[Disclaimer: Jag läste denna artikel, som var så absurd att jag inte vet hur jag skulle kommentera den. Resultatet blev ett helt absurt inlägg. Absurditet ska med absurditet bemötas.]

För ett halvannat decennium sedan lärde jag mig hur man blir immun mot att bli våldtagen. Det är jätteenkelt. Man skaffar sig en promiskuös livsstil och klär sig i utmanande kläder. Avsluta med några deciliter alkohol och en relation med din potentiella förövare, gärna romantisk.Voila! Du har från en anständig kvinna med rätt till din egen kropp helt magiskt förvandlats till en lättklädd slampa som uttryckligen ber om våldssex i gumpen.

Observera att ovanstående recept endast gäller på individer som innehar snippa. Saknar du denna mycket väsentliga kroppsdel så kan du inte bli våldtagen. Män kan ju knappast våldtas. Jag menar, våldtäktslagstiftningen i USA blev ju inte könsneutral förrän i januari 2012 (länk). Det beror självkart på att våldtäkter mot män inte finns. Lagen är trots allt bara ett resultat av att arga feminister kräver att den ska vara könsneutral. Jag menar, det enda sättet för en man att bli våldtagen är ju trots allt att bli påsatt på snoppen. Det finns ju inga andra sätt för män att bli utsatta för samlag, eller annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, som det står i brottsbalken. Nepp. Samlag är snopp mot snippa och ingenting annat. Och hör sen!

Transpersoner utan snippa ska vi inte ens tala om. Jag menar, hur skulle det se ut? Visst att de kallar sig "kvinnor", men det är ju trots allt inte det, på riktigt alltså. Här går man och våldtar något som man trodde var en kvinna, så var det en man! Alltså biologiskt! Det är ju helt otänktbart att man skulle kunna våldta en kvinna om det visar sig att hon senare har snopp. Örebro Tingsrätt håller dessutom med om min slutgiltiga tes, transpersoner kan inte våldtas. Det svenska rättsväsendet tycker alltså som jag, och därför har jag rätt.

Ni som inte håller med kan väl gå någon annanstans. Ni är säkert arga feministflator hela bunten.

No comments:

Post a Comment